단행본
Choices, Values, and Frames
- 발행사항
- Cambridge, UK : Cambridge University Press, 2000
- 형태사항
- xx, 840p. : ill ; 24cm
- 서지주기
- Includes bibliographical references (p. 775-820) and indexes
소장정보
위치 | 등록번호 | 청구기호 / 출력 | 상태 | 반납예정일 |
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이용 가능 (1) | ||||
자료실 | E205988 | 대출가능 | - |
이용 가능 (1)
- 등록번호
- E205988
- 상태/반납예정일
- 대출가능
- -
- 위치/청구기호(출력)
- 자료실
목차
Part I. Prospect Theory and Extensions
Part II. The Certainty Effect and the Weighting Function
Part III. Loss Aversion and the Value Function
Part IV. Framing and Mental Accounting
Part V. Applications
Part VI. The Multiplicity of Value
Part VII. Choice over Time
Part VIII. Alternative Conceptions of Value
Part IX. Experienced Utility